سوالات متداول

چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

جهت این امر نیاز است تا به یکی از 2 روش زیر محصول خود را انتخاب کنید

1. انتخاب از صفحه شخصی تامین کننده ای که مد نظرتان است.

2. انتخاب از لیست کلیه محصولات موجود در اتومکس

سپس وارد سبد خرید خود شده و فرآیند خرید را دنبال میکنید.

از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

به صورت پرداخت آنلاین (در گاه بانک پارسیان) میتوانید سفارش خود را پرداخت نمایید..

در چه ساعاتی امکان ثبت سفارش دارم ؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنید.

آیا برای خرید کالا می توانم از خدمات مشاوره استفاده کنم؟

بله. شما  می توانید با استفاده از چت انلاین دروا پیغام خود را وب سایت ارسال کنید.( این امکان به زودی راه اندازی می گردد)

آیا خرید از اتومکس در تعداد دارای محدودیتی است؟

خیر. اما وابسته به شرایط موجودی جنس داخل انبار تعداد سفارش فقط به تعداد مجاز تعریف شده قابل خرید می‌باشد.

پیگیری سفارش در اتومکس چگونه است؟

جهت پیگیری سفارشات میتوانید به صفحه پیگیری سفارشات مراجه کنید همچنین می توانید با شماره 41973-021 تماس گرفته و از وضعیت سفارش خود مطلع شوید و یا پیغام خود را در چت آنلاین وب سایت (به زودی) ارسال کنید.

چگونه می توانم به اتومکس اعتماد کنم؟

فروشگاه اینترنتی اتومکس دارای نماد اعتماد تجارت الکترونیک در زمینه راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی است. در اختیار داشتن این نماد نشان‌دهنده امن بودن محیط اتومکس برای سفارش‌گذاری هم ‌میهنان گرامی است.

آیا کالاهایی که در سایت اتومکس بفروش می رسد اصل هستند؟

بله . کالاهایی که در اتومکس بفروش میرسد، دارای اصالت است و تمامی تامین کنندگان ملزم به فروش محصولاتی میباشند که از طریق مراجع ذی صلاح تایید شده و در سامانه اتومکس امکان فروش این محصولات فراهم گشته است.چطور از اصل بودن کالای خود اطمینان حاصل کنیم ؟

متاسفانه با وجود حجم بالایی از کالاهای قاچاق و تقلبی در بازار، سامانه اتومکس بر آن شد تا دغدغه شما عزیزان از بابت اصل یا تقلبی بودن محصولات حل کند. یکی از راه‌هایی که سازمان مبارزه با قاچاق کالا در اختیار مصرف کننده‌ها قرار داده تا از اصل بودن کالای خود اطمینان حاصل کنید، استعلام از طریق بارکد درج شده روی برچسب کالا است.

قوانین ارسال اتومکس چگونه است؟

تمام قوانین ارسال و تمام راه‌های ارسال به همراه زمان و هزینه در منوی صفحه روش های ارسال عنوان شده است.

کالاهایی که از طریق پست ارسال می‌شود امکان رهگیری دارد؟

کد رهگیری پستی پس از خرید و پرداخت توسط اتومکس برای شما پیامک می گردد چنانچه این کد به هر دلیلی برای شما ارسال نگردید می توانید با شماره تماس    41973-021 تماس حاصل فرمائید.

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم،وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد بحساب شما برمی گردد. تاکید می شود، در صورت نیاز با پشتیبانی اتومکس 41973-021 تماس بگیرید و یا پیغام خود را در چت آنلاین وب سایت (به زودی) ارسال کنید.

در صورت مشاهده وضعیت غیر طبیعی در شکل یا بسته بندی محصول

از چه طریق می توان اقدام کرد؟

مراجه به پنل تامین کننده ای که کالا از آن خریداری شده است. و یا تماس با پشتیبانی اتومکس 41973-021

 چرا محصولاتی که سفارش دادم دو مرسوله شده‌اند؟

 با توجه به ماهیت نگهداری برخی محصولات ، نوع حمل و بسته بندی متفاوت نسبت به کالاهای دیگر ، در صورتی که کالایی با شرایط نگهداری متفاوت در سبد خرید شما وجود داشته باشد ، سفارش شما در دو مرسوله جداگانه ثبت ، پردازش و ارسال میشود.

 همه کالاها را در یک سبد ثبت کردم چرا باید دو هزینه ارسال پرداخت کنم ؟

 در صورتی که در سفارش شما چند نوع کالای با وزن و حجم های مختلف که در دسته های مختلف قرار میگیرند وجود داشته باشد هر کالا میبایست با شیوه ارسال متفاوت ارسال شود.