نیروی تولیدی توسط موتور پس از طی مسیر خود از کلاچ، گیربکس، میل گاردان به دیفرانسیل میرسد. در این مرحله قدرت از طریق دیفرانسیل به چرخهای متحرک خودرو منتقل میشود. انتقالدهنده اصلی نیروی محرکه به چرخها پلوس است که از یک سو به دیفرانسیل و از سوی دیگر به چرخهای متحرک خودرو متصل است. این قطعه در دو سمت دیفرانسیل و برای برقراری ارتباط با هر چرخ بهصورت جداگانه تعبیه میشود و در بخش اتصال به چرخها فرمی متحرک و مفصلگونه دارد. این حالت خمشونده و متحرک برای جلوگیری از شکستگی پلوس هنگام دور زدن خودرو است. در این میان کاسه نمد پلوس قطعهای پلاستیکی است که در محل اتصال پلوس و دیفرانسیل یا جعبهدنده قرار میگیرد. این قطعه از نشت روغن از جعبهدنده یا محفظه دیفرانسیل جلوگیری میکند. در برخی از خودروها، کاسه نمد پلوس کمک میکند تا پلوس با جعبه دنده در راستایی مناسب قرار بگیرد. همچنین کاسه نمد پلوس از ورود گرد و خاک به سر پلوس جلوگیری میکند. از آنجا که پلوس در قسمتی قرار دارد که احتمال نفوذ گرد و خاک به داخل آن بسیار زیاد است و این گرد و خاک در عملکرد صحیحش تأثیر بسزایی دارد. باید اضافه کرد که کاسه نمد پلوس از ایجاد سر و صدای اضافه این قطعه در هنگام دور زدن و چرخش چرخها نیز پیشگیری میکند.