رنو کپچر در بازارهای جهانی با موتورها و گیربکسهای گوناگونی شامل دو پیشرانه بنزینی ۹۰۰ سیسی و ۱.۲ لیتری بنزینی و سه گیربکس ۵ سرعته و ۶ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک عرضه میشود، اما مدلی که ایران خودرو وارد کرده دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۲ لیتری توربو و گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته است.
سیستم تعلیق جلو از نوع مکفرسون است و برای عقب سیستم تعلیق بازویی در نظر گرفته شده که رنو کپچر را به خودرو مناسبی برای رانندگی در شهرها تبدیل میکند و همچنین سیستم تعلیق سفتتر موجب میشود تا این خودرو پایداری بیشتری داشته باشد.
یکی از مزیتهای رنو کپچر، مصرف کم سوخت است و در هر ۱۰۰ کیلومتر فقط ۵.۹ لیتر بنزین نیاز دارد.